Bay off Islands

15 maart 2018 - Russell, Nieuw-Zeeland

We zijn vandaag op onze laatste locatie aangekomen voordat we naar nicht Wil en haar man Eddie gaan die vlak bij Auckland wonen. Na hobbiton naar een prachtig huis vlak boven Auckland verkast (zie video 12 mrt). Helaas volgende dag veel regen. Toch een wandeling gedaan, waarna onze schoenen 24 uur bij de kachel hebben moeten drogen. We komen nu uit Omapere (oostkust) waar we in een motel zaten. Kamers niet geweldig maar zwembad, strand op 1 min. lopen, ontbijt allemaal super. Eerste avond een excursie met maoriman Corrol naar de grootste ( omtrek 16 meter!) En hoogste (51,5 meter !) Kauri boom. Was super leuk, ik denk dat Corrol het ook heel leuk vond dat Kiki mee was; wat een interactie 🤣. Gister heet weer. Lekkere strand/klif wandeling gemaakt, Kees heeft gevist ( 2 snappers gevangen ), en wij hebben gezwommen en liggen zonnen. Nu dus onze laatste plek. Hopen op wat lekker weer, er liggen 2 kano's en het zou leuk zijn als we er gebruik van kunnen maken. Ik zal zo ons huisje nog even filmen en kijken of de wifi hier het trekt om het naar jullie te sturen.

1. Mammelein:
    16 maart 2018