Afschuwelijk!

25 februari 2018 - Franz Josef Glacier, Nieuw-Zeeland

Voor degene die jaloers zijn! Gister een dood hert onder een helicopter zien hangen! Kiki is gebeten door een hond, heeft nu een zwerende duim! 2 x bijna een roofvogel midden op de weg aan gereden die van een platgereden possum zat te smullen. Daar liggen de wegen hier trouwens vol mee, is een echte plaag. We zijn aan het strand aan de Tasman zee waar we Kiki een groep dolfijnen had gespot helemaal lek geprikt door sandfly's. Komen we in Franz Jozef aan hebben we een mini cottage zonder kookgelegenheid; werd dus een soepie uit de magnetron en vanmorgen harde pap! Net wakker geworden met regen, dus dat we de gletsjer gaan zien kunnen we wel vergeten. ZO LEUK IS HET DUS ALLEMAAL NIET! 😥

1. Nanda Verhagen:
    25 februari 2018
    Wij dachten dat het leuk was om met -2 een stukje te fietsen van de koog naar Den Burg... Nou, dat was ook niet zo leuk hoor!! Maar morgen is het vast weer een betere dag 😋
  2. Loel Verlagen:
    26 februari 2018
    Hoi
    Ik heb verstand van dieren, dus hier wat tips:
    Die roofvogels zijn aasgieren, daar mag je best overheen want dan is er weer aas voor de gieren.
    Die honden zijn dingo’s, die kan je beter niet aaien.
    En dat hert die op een helicopter lijkt is een vliegend hert. Gewoon een grote kever.
    Dolfijnen die lekgeprikt zijn door zandvlooien heb ik nog nooit van gehoord.
    Verder was het een leuk verhaal.
    Bedankt en doei