Doubtful sound en Makarora

23 februari 2018 - Manapouri, Nieuw-Zeeland

Een paar superdagen gehad! Na een regendag in Manapori , woensdag naar de haven gereden waar we eerst met een snelle boot over het meer zijn gevaren. Daar stond een bus klaar die ons naar de sounds , het fjorden gebied heeft gebracht. Daar wachtte een boot met super aardige mensen die ons van alles gingen laten beleven en leren over het gebied en de dieren die er leven. Was super! En goed weer! Heerlijk gegeten en goed geslapen. Pinguins, dolfijnen en Kiki tijdens het kajakken ook nog een zeehondje gezien. Gister door naar Makarora waar we nu een super lodge met geweldig uitzicht hebben . Wat zijn de nieuw zeelanders ook aardig! Vandaag een rondvlucht met de helicopter gehad over het nat. Park waarna we werden gedropt bij een rivier. Na een wandeling van 3 uur (mooi!) en een duik in het ijskoude bergwater, opgepikt door een jetboat. WAT GAAF! Hij scheurde over de rivier, deed 3x een spinning en bracht ons daarna veilig terug naar waar we waren begonnen. Vandaag en gisteren warm weer, genieten!

1. Nanda Verhagen:
    23 februari 2018
    😍 (en een beeetje jaloers)
  2. Loel Verlagen:
    Hoi.
    Ik heb toevallig ook superdagen. Ik ging eerst werken in Rijswijk. Toen sporten in den haag en toen boodschappen in Voorburg.(foto’s komen later)(ik ben heus niet jaloers)(haakjes zijn cool)
    Lekker puh.
  3. Johannes:
    23 februari 2018
    helicopters en speedboten,word er ook niet echt echt enthousiast van,en dan nog 3 uur lopen.
    nee,jullie liever dan ik...
  4. Johannes:
    23 februari 2018
    en KIKI heeft fatsoenlijk wandel schoeisel aan!!!!
  5. Mammelein:
    24 februari 2018