Off the map

5 maart 2018 - Wellington, Nieuw-Zeeland

2 dagen tussen de bergen aan een rivier  gezeten zonder tv , wifi, of andere luxe. We hadden een buitendouche en 2 baden met uitzicht op de rivier. De buurhonden kwamen gezellig allemaal langs, dat was super! De hut was een gerestaureerde overnachtingshut vorr de schaapsherders die daar met hun kudde langskwamen. Erg donker en met een opgezette possum in de keuken... brrrr. Gelukkig was het prachtig weer en hebben we lekker van de buitenkeuken gebruik gemaakt en alleen voor het slapen naar binnen gegaan. Vandaag de (mooie) rit naar Picton waar we de ferry naar het noordereiland hebben genomen. 3,5 uur varen; heerlijk buiten gezeten. Ik zit nu op het balkon van ons hotel in Wellington. We dachten met zijn 3en een slaapkamer te moeten delen maar we hebben een compleet apartement ( 2 slaapkamers, badkamer, wasmachine, boven een complete huiskamer/keuken met alles erop en eraan!!!) midden in de stad op de 8e en 9de verdieping!

1. Ilja:
    5 maart 2018
    Wat een mooie dingen hebben jullie al gedaan en gezien en voorlopig nog lekker daar!
  2. Mammelein:
    6 maart 2018
    Kees op pad met de geitjes, Kiek met de hond en Henny op zoek naar ?? 😉😚
  3. Henny Verhagen:
    9 maart 2018
    Ik sta te denken; neem ik een biertje mee in bad of een wijntje!
  4. Mammelein:
    11 maart 2018
    Ik zou zeggen; beide!! 🛀🍷🍺 Proost.
  5. Henny Verhagen:
    11 maart 2018
    Ben voor het biertje gegaan; die smaken ons alledrie heerlijk hier. We zitten nu in een wijngebied, dus misschien maar eens een wijntje proberen.